Tere tulemast meie uuele tiimikaaslasele, Kaspar Jõgevale

Kaspar Jõgeva liitus meie tiimiga augustis ja tegeleb peamiselt meie värskeima kliendi - äriideede konkursi Ajujaht kommunikatsiooniga. Tema ülesanded seonduvad Ajujahi uue veebi, uudiskirja, sotsiaalmeedia, sponsorite- ja meediapartnerite leidmisega ning kommunikatsioonitoe tagamisega telesaatele. Varasemalt on Kaspar töötanud Postimehe uuriva toimetuse reporterina.

Suvel sai Kasparist meediatööstuse magister Rotterdami Erasmuse ülikoolist, mis kuulub Euroopa kahekümne tugevaima hulka. Muuhulgas tegid tudengid koostööd Rijksmuseumiga, mis on üks maailma enimkülastatud muuseumeid. Kaspari e-õppelahenduste turuanalüüs valiti Rijksmuseumi juhtkonna poolt parimate sekka.

Vabal ajal otsib Kaspar elamusi. Olgu selleks korvpallimatš, kirjutis, teatrietendus, film või reis tundmatusse kohta: «film peab käima». Kasparit huvitab brändi innovatsioon – kuidas võimestada brände XXI sajandi tingimustes. Loe tema mõtetest selle uudiskirja viimasest artiklist.