10 miljonit kahe päevaga

Kevadel alustas JLP koostööd Inbankiga. Koostöö esimeseks verstapostiks oli Inbanki lansseerimise kommunikatsioon.

Olgugi, et turundus- ja suhtekorraldusvaldkonnas on heidetud nalja Eesti Ekspressi esikaane ülehinnatuse üle, töötas see antud kampaania puhul ideaalselt. Inbanki avalöögi kommunikatsioonimosaiigis olid välireklaam Radisson SAS hotelli katusel, reklaam Eesti Ekspressi esikaanel ja töö ajakirjandusega, et meedia Inbanki hoiustepakkumise osas infonälga ei jääks.

 Meie tööd lihtsustas ettevõtte põhisõnum, et Inbank ei rõhu kliendi õpetamisele või vanemliku hoiaku võtmisele, vaid turu parima pakkumise esitamisele. Inimesed said informeeritud ning parim pakkumine kõnetas tarbijat kui teabe vastuvõtjat – 10 miljonit hoiuseid kogus uus pank vähem kui 48 tunniga.

Kaks uut finantssektori klienti veel

Lisaks Inbankile alustasime kevadel koostööd ka Norra suurima finantsgrupiga DNB. Nad muutsid ärimudelit, keskendudes vaid suurettevõtetest äriklientidele. JLP roll on DNB muutuste kommunikatsioon: et sihtgrupid oleksid DNB positsioneerimise muutustest teadlikud. Hetkel töötame välja panga järgmise aasta kommunikatsiooniplaani.

Lähinädalal tuleb me portfelli ka kolmas finantsvaldkonna tegija – alustame 1. detsembrist koostööd ERGO kindlustusfirmaga. Läbi aastate on JLP finantssektori alane kompetents aidanud Swedbanki, Nordea panka, Redgate Capitali, Finance Estonia’t ja Eesti Pangaliitu, neist kahe viimasega teeme koostööd ka praegu.

 Uued algatused

Alates augustist tegeleb JLP Eesti suurima äriideede konkurssi Ajujaht turundus- ja suhtekorraldustegevustega. Sealjuures vastutasime konkursi uue visuaalse kontseptsiooni ja kodulehe loomise eest, mille tellisime disainibüroolt Haiku.

Koostöö on alanud suurepäraselt. Haiku disainer Kaupo Kõrv pälvis aasta disaineri auhinna, millele aitas kaasa tõsiasi, et Ajujaht võitis Eesti Disainiauhindade jagamisel esikoha firmagraafika kategoorias. Kommunikatsiooni vaatepunktist oli kõige olulisem koguda konkursile vähemalt 200 ideed – eesmärk õnnestus saavutada, kokku laekus 301 äriideed.

Kultuurikommunikatsiooni valdkonnast stardib uuel aastal töö Eesti jaoks tähendusrikaste teemadega. 2014. aastal sai Eesti Laulu- ja Tantsupidu “Aja puudutus. Puudutuse aeg!” märgitud ära European Excellence Award’i konkursil ning sellest tulenevalt alustame ka 2017. aastal toimuva XII Noorte Laulu- ja Tantsupeo ettevalmistust. Lisaks alustasime sügisest koostööd Okupatsioonide Muuseumiga, mis on Eesti suurim eraisiku poolt loodud ja finantseeritud mäluasutus. Koostöö mõtteks on muuseumi- ja ühiskonnavahelise sidususe ehitamine ning 2018. aasta Eesti sünnipäeva tähistamiseks muuseumi uue ekspositsiooni loomine ja sellega seonduv kommunikatsioonitugi.