JLP aitab vallutada välisturge

Saame aidata ettevõtteid, kes soovivad turundus- või kommunikatsioonituge ekspordivõimekuse kasvatamiseks.

JLP büroo kuulub rahvusvahelisse kommunikatsiooni büroode võrgustikku IPREX, mis võimaldab kasutada teadmisi vallutamaks välisturge. Tänaseks oleme teinud tihedat koostööd Skandinaavia ja Brüsseli partneritega. Põhjamaades on rõhk olnud turunduskommunikatsiooni nõustamisel, Brüsseli partneriga oleme nõustanud kliente valitsuskommunikatsiooni ja ELi suhete valdkonnas. 

Kuid sellega võrgustiku võimalused ei piirdu. Olgu välisturuks Poola, Venemaa, Ameerika Ühendriigid või India – kolleegid IPREXi büroodes võimaldavad pakkuda meie klientidele teadmisi äri positsioneerimiseks, brändituntuse kasvatamiseks ja ekspordituru kasvatamiseks.

«IPREXi liikmena  ja partnerbüroode kaudu on meil võimekus Eesti ettevõtteid turundus- ja kommunikatsioonitoega välisturgudel varustada. Turud on kohalikud mosaiigipildid, mille ühisomadusi tunnevad vaid eksperdid. Samamoodi nagu teame meie, kuidas midagi eestimaalastele arusaadavaks teha, tunnevad meie koostööpartnerid nuppe, millele vajutada nende koduturgudel,» rääkis JLP kommunikatsioonibüroo partner Kristi Liiva. 

IPREX asutati 1983. aastal selleks, et eri turgudel tegutsevad kommunikatsioonibürood saaksid oma praktiliste ja teoreetiliste teadmistega teineteist tugevdada ja üle piiride tegutsevaid kliente nõustada. IPREXisse kuulub 70 kommunikatsioonibürood, mis tegutsevad kokku 130 erinevas riigis. 

il_fullxfull.610716324_prmy.jpg