Maie-Liisa Sildnik – tasuta või tasuga?

_MG_9248.jpg

Jaanuaris liitus JLP kommunikatsioonibüroo meeskonnaga Maie-Liisa Sildnik. Tal on ulatuslikud kogemused meediaplaneerimise ja turunduskommunikatsiooni tööst, teenindades mitmeid jaeärivaldkonnas tegutsevaid suurettevõtteid nagu Telia, Danone või L’Oreal Baltic.

Maie-Liisa kliendiks on üks Eesti suuremaid kohalikke toiduainetööstusi Maag Grupp, kuhu kuuluvad nii Farmi kui Rannarootsi brändid. JLP kommunikatsioonibüroo partner Karita Sall rääkis, et liha-ja piimatööstus on väga konkurentsitihedad jaekaubandusvaldkonnad, mistõttu on äärmiselt oluline leida parim tasakaal tasuliste ja tasuta pindade kasutusel.  "See võimaldaks kliendi ressursse võimalikult mõistlikult kasutada vastavalt sihtgruppidele ning usun, et Maie-Liisa kogemused on siin eriti väärtuslikud," ütles ta.

“Sealjuures on Maag Grupp näidanud üles huvi soetada Tere piimatööstus. Seega on meie jaoks oluline luua täielik valmisolek, panustamaks võimalikku ühinemisprotsessi nii välis-, sise- kui korporatiivkommunikatsiooni alal,” rääkis Karita.

Maie-Liisal on sellist tüüpi projektide nõustamisel head kogemused. “Kui turule tuleb uus bränd või toode, siis tasutud meedia on vahend, kuidas kiiresti suure hulga ja sealjuures õigete inimesteni jõuda, kuid projekti edukus sõltub suurel määral lisaks oskuslikule meediaplaneerimisele ka sihtrühma nö numbrivälisest tunnetamisest ja mõistmisest, suutlikkusest tegevusi eesmärgistada, mõtestada ja nende mõju analüüsida ja siduda seega makstud meedia tervikliku kommunikatsiooniga,” ütles Maie-Liisa.

Ka ühe Eesti suurima rebrändingu projekti nõustamisel ehk Elioni ja EMT saamisel Teliaks oli Maie-Liisal oma roll. “Liitusin Mindshare’is Telia meeskonnaga just siis, kui bränd oli turule tulnud uue identiteediga. Kui lansseerimine oli edukalt toimunud, siis teatud mõttes suurem töö alles algas – kuidas jätkata uue brändi ülesehitamist,” rääkis Maie-Liisa.

Karita puutus Maie-Liisaga esimest korda kokku mõned aastad tagasi heategevusorganisatsiooni Minu Unistuste Päev nõukogu liikmena. “Maie-Liisa panustas kommunikatsioonivabatahtlikuna ning aitas brändile uut lugu välja töötada. Oluliseks oli nii lugu ise, meediasuhted kui visuaalse kommunikatsiooni läbimõtlemine ning Maie-Liisa panus oli märkimisväärne. Ta jäi kohe silma kui hästi empaatiline, tasakaalukas ja asjalik inimene,” ütles Karita.

“Meie kliendiks on ka XII noorte laulu- ja tantsupidu. Selle peo puhul on oluliseks sihtgrupiks noored, keda on keeruline kõnetada traditsioonilise meediaga. Näen siin olulist rolli Maie-Liisal, kes suudab olla heaks nõustajaks leidmaks parim tasakaal tasuliste ja tasuta kanalite vahel,” rääkis Karita.

Maie-Liisa näol lisandus JLP meeskonda ka uue keele oskus. Ta on elanud pool aastat Madridis ja aasta Salamancas ning valdab hispaania keelt. “Kui Eestis on ettevõtteid, kel on plaan Hispaania turu suunas vaadata, siis saame neid esimeste sammude astumisel aidata,” ütles Maie-Liisa.