Eesti suurim äriideede konkurss Ajujaht

Võimalus vedada eest valdkonna suurimat algatust lööb alati meie meeskonnal silmad särama. Nii ei tekkinud JLP-l ka kõhklust esitada paari aasta eest enda nägemus sellest, kuidas võiks olla korraldatud Eesti suurima äriideede konkursi Ajujaht turundus ja kommunikatsioon. Praeguseks on JLP meeskonnast Karita, Kaspar ja Ruuben olnud juba kahel hooajal vastutavaks selle eest, et 10 aasta eest alustatud ettevõtluskonkursil oleksid olemas strateegilised partnerid ja toetajad, võistlustulle astuvad äriideed ja sisukas koostöö Eesti Televisiooni meeskonnaga, kelle abil sünnib telesaade.

Tegemist on mahuka projektiga, mistõttu sünnib Ajujaht mitme osapoole, kuid sellegipoolest mitte väga suure meeskonna ühise pingutusena – projekti toimimise eest vastutab Civitta Eesti, ETV produtseerib ja laseb eetrisse 8-osalise telesaate ja JLP hoolitseb selle eest, et Ajujahi sõnumid oleksid terve hooaja vältel õigel ajal õiges kohas. Meie sõbrad HAIKUst lõid Ajujahile uue CVI, veebi ja võluvad kõik meie sõnumid ka pildiformaati.

Ajujaht on põnev väljakutse, kuna sügisest kevade lõpuni kestev hooaeg koosneb mitmest erinevast etapist. Iga etapp on isemoodi, kus on jõuda vaja erinevate eesmärkideni samaaegselt järgmisi samme juba ette planeerides. Multitasking at its best.

Iga uus hooaeg algab JLP tiimi jaoks strateegiliste partnerlussuhete loomise ja toetajate leidmisega, et Ajujahil oleksid olemas toetajad, kes panustavad hooaeg nii rahalise süsti kui mentorteadmise kujul. JLP veab eest läbirääkimisi, hoolitsedes selle eest, et igal partneril ja toetajal oleks olemas väljundid hooajal kaasa löömiseks – sisuturunduslahendused, koht teležüriis, enda valdkonnaspetsiifilise äriidee nõustamine jm.

Suurima ja põnevaima väljakutse pakub iga hooaja alguses uute äriideede leidmine. Selleks mõtleme läbi sihtgrupid ja vastavalt ka sõnumid, kelleni jõuda soovime. Leiame sobivad ja vajalikud kanalid ning ühendame need sobiva formaadiga. Ideid leiame nii ürituste, videolahenduste, külastuste kui digikampaania läbi. Igale sihtgrupile leiame sobiva formaadi ja lahenduse.

Hooaja keskel keskendume aga hoopis meediasuhetele, pakkudes väljundi igale konkursil osalevale meeskonnale ja ideele. Kevadel on fookuses Ajujahi telesaade, kus oleme tihedas koostöös ETV meeskonnaga ja toetame telesaate kommunikatsiooni. Hooajalt ei puudu ka sotsiaalmeedia, erinevad avalikud teemaõhtud, ägedad bränditud kingitused, hooaja ava- ja lõpuüritus ning elevust täis otsesaade järjekordse hooaja võitja välja selgitamiseks.