Nišitehnoloogia B2B tootekommunikatsioon via PR? Võimatu? Võimalik!

2. mai 2016. Kl 15:42. 16°C. Päiksepaisteline. Tuul < 2m/s. Julia wrote: Tere naabrid, JLP! Oleme Veriff OÜ ja asume teil siin üsna lähedal, 4a korrusel. Selline küsimus, plaanime lähiajal launchi (ehk turuletulekut) ja mõtleme, et kuidas seda kõike korraldada. Kindlasti suuremat pidu ei taha, kuid mingisugune meediasuhtlus võiks…

Nii algas Veriffi ja JLP koostöösuhe. Veriff pakub online-isikusamasuse tuvastamise teenust ning lansseerimine pidi toimuma esimesel võimalusel. Klient soovis, et kõik turuosalised oleksid Veriffi tooteomadustest teadlikud. Selge oli see, et Veriffi lugu on võimalik rääkida ainult läbi klientide ja tehnoloogilise innovatsiooni prisma. Vastasel juhul ei saa Veriffi väärtuspakkumiset keegi midagi aru. Läbi põhjalike meediabriifide, selgitustöö, pressiürituse ning üritusel näidatud video, kuidas Kihnu Virve Inbankis hoiust avab, õnnestus võrgud vette visata. 

Tulemuseks oli see, et kõik potentsiaalsed turuosalised Eestis – kelleks on piiratud hulk ettevõtteid – hakkasid toote vastu huvi tundma ning võtsid Veriffiga ühendust. Kuid huvi oli tarvis tekitada ka rahvusvahelistes investorites ning finants-sektori turuosalistes teistpool lõunapiiri. Ajakirjanduse huvi innovatiivsete lahenduste osas ei tasu alahinnata. Pilt ütleb rohkem kui sõnad. Paneme edasi.