NÄNSI MÄNNIK

konsultant | nansi.mannik@jlp.ee | LinkedIn

fullsizeoutput_5a91.jpeg

Nänsi tegeleb lisaks kommunikatsiooninõustamisele erilise hoolega JLP klientide sotsiaalmeediakanalite ülesehitamise, sisuloome ja visuaalse kommunikatsiooniga.

Üheks oluliseks märksõnaks Nänsi kogemuse puhul on tehnoloogiaettevõtted, kellel ta on aidanud tegeleda nii tööandja kui ka sotsiaalse vastutustunde küsimustega. Üheks pikaajalisemaks kliendiks on tal finantstehnoloogiaettevõte Transferwise. Lisaks kuulub Nänsi nõustatavate hulka ka Skype, kellega koos aitab Nänsi rohkem naisi IKT sektorisse tuua.

Kui Nänsi parasjagu tehnoloogiamaailma ei kujunda, toetab ta igapäevaselt erameditsiinikeskust Unimed Ühendatud Kliinikud.

Nänsi töö käib käsikäes visuaalse kommunikatsiooniga. Kujundustööd koos veebi- ja videoprojektide juhtimisega kuuluvad tema igapäeva.

JLPga liitus Nänsi 2014. aastast, kohe pärast suhtekorralduse bakalaureuseõpingute lõpetamist Tallinna Ülikoolis. 2018. aasta kevadel lõpetas ta Eesti Kunstiakadeemia Avatud Akadeemias kujundusgraafika eriala.