NÄNSI MÄNNIK

konsultant | nansi.mannik@jlp.ee | LinkedIn 

fullsizeoutput_5a91.jpeg

Nänsi tegeleb lisaks nõustamistööle erilise hoolega JLP klientide sotsiaalmeediakanalite ülesehitamise, sisuloome ja kommunikatsioonidisainiga.

Üheks oluliseks märksõnaks Nänsi kogemuse puhul on tehnoloogiaettevõtted, kellel ta on aidanud tegeleda nii tööandja kui ka sotsiaalse vastutustunde küsimustega. Tema üheks pikaajalisemaks kliendiks on finantstehnoloogiaettevõte Transferwise. Lisaks kuulub Nänsi nõustatavate hulka ka Skype, kellega koos seisab ta hea selle eest, rohkem naisi IKT sektorisse tuua.

Kui Nänsi parasjagu tehnoloogiamaailma ei kujunda, toetab ta oma teadmistega erameditsiinikeskust Unimed Ühendatud Kliinikud.

Nänsi töö käib käsikäes visuaalse kommunikatsiooniga - nii kujundustööd koos veebi- ja videoprojektide juhtimisega kuuluvad tema igapäeva.

JLPga liitus Nänsi 2014. aastal, kohe pärast suhtekorralduse bakalaureuseõpingute lõpetamist Tallinna Ülikoolis. 2018. aasta kevadel lõpetas ta Eesti Kunstiakadeemia Avatud Akadeemias kujundusgraafika eriala.