Kõik, mida sa tahad teada praktikast jlp kommunikatsioonibüroos

praktikaperiood: juuni - august 2018 / kestvus: minimaalselt 5-6 nädalat / praktikakohtade arv: kuni 3
 

mida jlp pakub?

Arendame oma praktikante. Sa saad osaleda suurte kommunikatsiooniprojektide elluviimisel.

Pakume Sulle igapäevaseks nõustajaks kõrvale JLP tugiisiku.

Võimalust osaleda ühiskondlikult oluliste projektide elluviimisel. JLP ei nõusta ettevõtteid, millega võib kaasneda ühiskonnale suur kulu: kiirlaenuettevõtted, tubakafirmad, hasartmängu- ja alkoholiettevõtted.

Võimalust teha käed mullaseks – luua sõnumeid, kirjutada tekste, teha teemapakkumisi ja korraldada üritusi.

Pakume praktika eest töötasu.

Mis teemadega saab praktikal tegeleda?

I Eesti ainsa ja laiaulatuslikema blogiuuringu “Blogibaromeeter” ettevalmistamises osalemine

II Erameditsiinikeskuse Unimed Ühendatud Kliinikud kommunikatsiooni- ja turundustegevuste planeerimises ja elluviimises osalemine

III Telia #suurimjulgus ja ERGO kindlustuse turvateemalise Arvamusfestivali alade planeerimises ja elluviimises osalemine

IV Okupatsioonide ja vabaduse muuseumi Vabamu uue ekspositsiooni tutvustamisel osalemine

V JLP arendustegevuses kaasalöömine ja meie teiste klientide igapäevased väljakutsed


_MG_0952.jpg

Kuidas kandideerida?

Vali üks allpool välja toodud ülesannetest ja saada valitud kodutöö koos CV-ga meile hiljemalt pühapäevaks, 1. aprilliks aadressile kerttu.kopliste@jlp.ee. Kodutöö edukalt läbinud kandidaadid kutsume vestlusele aprilli lõpus.

Ülesanne 1

Vali üks alljärgnev teema ja kirjuta ühte Eesti päevalehte (Postimees, Eesti Päevaleht, Äripäev vm) 1000 tähemärgi pikkune arvamusrepliik:

  • Metsandus – ökoloogia vs majandus, miks Eestile üldse tööstust vaja on?

  • Vastasseis suurtele taristuprojektidele - kas hirmul on suured silmad?

  • Mission impossible ehk kuidas kujundada eestimaalaste hoiakuid teistest kultuuridest inimeste suhtes toetavamaks?

Ülesanne 2

Koosta teemapakkumine ühele enda poolt valitud meediakanalile, fookusega tutvustada 2019. aastal toimuva XXVII laulu- ja XX tantsupeo “Minu arm” repertuaari. Teemapakkumine koosta vabas vormis ja too välja järgmine:

  • Kanal, kuhu enda valitud teemat pakuksid?

  • Kes on kõneisik?

  • Millised on olulised sõnumid / teemanurgad, mida edasi tuleks anda ehk mis on uudisväärtus?

  • Miks on just praegu oluline repertuaarist rääkida; mis muudab selle kanali jaoks päevakajaliseks?


_MG_3552.jpg
_MG_3503.jpg

SENISED SUPERÄGEDAD PRAKTIKANDID, KES ON SAANUD JLP-ST TUULE TIIBADESSE

Kärt Kaasik - kommunikatsioonispetsialist, Heateo SA

Inga Aalde - turundusspetsialist, Taxify

Britta Tarvis - analüütik, Milltown Partners

Liina Kalamees - projektiassistent, GOPA Com.

Hannus Luure - projektijuht, PR Partner

Kaija Pook - sotsiaalmeediaspetsialist, Omniva

Armas Riives - kommunikatsioonimeeskonna liige, XXVII laulu- ja XX tantsupidu “Minu arm”

Paul Pihlak - nooremkonsultant, sõnumiagentuur Akkadian


Tekkis mõni lisaküsimus? 

Sel juhul kontakteeru Kerttu-Liisa Koplistega:
kerttu.kopliste@jlp.ee / 53 41 7669