Mida me pakume?

BRÄNDIJUHTIMINE

Turunduskommunikatsioon põhineb kaubamärgil ehk brändil. Brändi edukus sõltub suuresti ustavatest klientidest, nende arvust ning brändi kuvandist avalikkuse ees. Brändijuhtimine sisaldab endas ka analüüsi ning muudatuste elluviimist brändi edukamaks muutmiseks.

KLIENDIKOMMUNIKATSIOON

Kliendikommunikatsioon on turunduskommunikatsiooni osa, mille peamine eesmärk on muuta kliendi ja ettevõtte, asutuse või brändi vaheline side tugevamaks. Kliendikommunikatsioon keskendub kliendi vajaduste rahuldamisele ja lojaalsuse kasvatamisele läbi planeeritud ning regulaarse suhtluse. Kliendikommunikatsioon lähtub kliendi huvidest, vajadustest, brändi väärtustest ja olemusest. Suhtlus on alati planeeritud ning eesmärgipärane.

SISEKOMMUNIKATSIOON

Organisatsiooni sisekommunikatsioon on lihtsamalt öeldes asutuse sisemine infovahetus. Hea sisekommunikatsioon tagab töötajate motiveerituse, ühtsed arusaamad organisatsiooni väärtustest ja eesmärkidest ning ühtse sisekliima. Iga töötaja esindab oma organisatsiooni ja seega on oluline, et ta oleks informeeritud organisatsioonis toimuvast.

MEEDIAKOOLITUS - ARGUMENTEERIMINE JA ESINEMINE MEEDIAS

Koolitus lähtub vajadusest pakkuda võimalust õppida uusi oskusi paremaks suuliseks kommunikatsiooniks, täiendades koolituse käigus osalejate oskusi oma mõtete argumenteerimisel ja esitamisel.

KRIISIKOMMUNIKATSIOON

Kriisikommunikatsioon kaasab endas nii kriisiks ettevalmistumist (taustauuringut ja analüüsi), kriisiolukorras orienteerumist kui ka tagajärgedega tegelemist. Kriisisituatsioon tekib alati ootamatult ning tihti pole seda võimalik ette näha. Kriisiolukorras tuleb pöörata tähelepanu paljudele aspektidele ning kõrgendatult peaks suunama tähelepanu oskuslikule kommunikatsioonile. Otsuseid peab reeglina võtma vastu kähku ning olukorras, milleks ei olda ette valmistatud Käitumine kriisiolukorras peab olema strateegiline ning planeeritud.

MEEDIASUHTED

Meediasuhted on lai mõiste, mis hõlmab enda alla kõik alates pressiteadete kirjutamisest ja levitamisest kuni meediaanalüüside, meediamonitooringute ning meediaüritusteni. Meediasuhtlust võib jagada kaheks: proaktiivne ja  reaktiivne. Proaktiivse meediasuhtluse puhul on ettevõte avatud suhtluseks, edastab infot, annab teada muutustest ning otsib aktiivselt võimalusi ajakirjanikega kohtumiseks. Reaktiivne meediasuhtlus tähendab ettevõttest endast mittetulenevate meedias kajastatavate teemadega tegelemist.

KRIISIKOMMUNIKATSIOONI KOOLITUS

Koolitus annab ülevaate kriisi erinevatest astmetest, tutvustab võimalikke situatsioone, mis võivad kriisi esile kutsuda. Koolitusel jagame praktilisi näpunäiteid, kuidas kriisi ennetada ning kui ollakse juba kriisiolukorda sattunud, siis kuidas tekkinud olukorda lahendada.

SOTSIAALMEEDIA

Sotsiaalmeedia kasutab ära interneti võimalused, et muuta kommunikatsioon interaktiivseks dialoogiks organisatsiooni ja tema sihtrühmade vahel. Seetõttu on uuemates kommunikatsiooniplaanides sotsiaalmeedial täita oluline roll.  Aitame oma klientidel kommunikatsiooni sotsiaalmeedias planeerida, leida õiged kanalid organisatsiooni eesmärkide saavutamiseks ja anda läbi sotsiaalmeedia monitooringu ülevaade organisatsiooni kuvandist ja selgitada välja sotsiaalmeedia suhtluse kitsaskohad.

SOTSIAALSE VASTUTUSTUNDE PROGRAMMID JA SPONSORSUHTED

Sotsiaalne vastutustunne (CSR) hõlmab endas laiemat organisatsiooni sotsiaalsete, keskkondlike ja majandusalaste mõjude vastutustundlikku juhtimist, mis aitab organisatsioonil positiivset kuvandit luua. CSR-ga seostatakse ka sponsorlust, mis on üks turunduskommunikatsiooni vorm, mille eesmärk on tarbijas tekitada brändieelistust ja seeläbi toetada organisatsiooni ärilisi eesmärke.

TURUNDUSKOMMUNIKATSIOON

Turunduskommunikatsioon on üks turunduse juhtimise osadest, mis läbi sihtrühmadega suhtlemise mõjutab ettevõtte ärilist edukust. Turunduskommunikatsiooni alla ei käi erinevalt populaarsest eksiarvamusest ainult reklaam, vaid tegemist on mitmete võtete kooslusega – näiteks uue tootesarja tutvustusüritus või toiduajakirjanikele uue restorani tutvustamine.